مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1399 ساعت 06:502020-05-30اقتصادي

مواسات 48 میلیارد تومانی گیلانی ها در روزهای کرونایی


سخنگوی رزمایش مواسات در گیلان با بیان اینکه مردم گیلان 48 میلیارد تومان به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش مواسات کمک کردند، گفت: 200 بسته معیشتی در گیلان توزیع کردیم.

- ایسنا/گیلان سخنگوی رزمایش مواسات در گیلان با بیان اینکه مردم گیلان 48 میلیارد تومان به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش مواسات کمک کردند، گفت: 200 بسته معیشتی در گیلان توزیع کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای این رزمایش سه مرحله ای در استان از نیمه شعبان تا عید فطر، اظهار کرد: در مجموع مردم گیلان 48 میلیارد تومان به آسیب دیدگان ناشی از کرونا در قالب رزمایش مواسات کمک کردند.

وی بخشی از کمک های مردمی را خودجوش دانست و تصریح کرد: ملت ایران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه شرکت کردند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با اشاره به تشکیل کمیته های شش گانه قرارگاه رزمایش مواسات در گیلان، اضافه کرد: کمیته های تحصیل منابع با مسئولیت کمیته امداد استان، کمیته فرهنگی، رسانه و تبلیغات با مسئولیت صدا و سیمای مرکز گیلان، کمیته رصد و پایش با مسئولیت اطلاعات بسیج استان، کمیته پشتیبانی با مسئولیت سپاه قدس گیلان، کمیته توزیع با مسئولیت فرماندهان سپاه نواحی و کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواسات 48 میلیارد تومانی گیلانی ها در روزهای کرونایی

مواسات 48 میلیارد تومانی گیلانی ها در روزهای کرونایی